10/7 - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu 10/7 - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu

10/7

Blijf op de hoogte en volg

10 Juli 2014 | Spanje, Carrión de los Condes

Donderdag 10 juli. Vanwege de matige nachtrust, vertrokken we wat later, 9 uur was onze tijd, we namen een broodje en tortilla mee voor onderweg. het leek warm en zonnig, maar het tegendeel was waar, de zelfde wind, ( mee). En aardig koud, ook nu eerst 2 klimmetjes, die ons weer opwarmden. Ook een van de roofvogels, had zin in een hapje blijkbaar , want hij/zij bleef gevaarlijk lang boven ons vliegen, en het leek erop dat hij een duikvlucht naar ons nam. wij blij met onze helmpjes. Ook vandaag dat magnifieke uitzicht!!! Deze hoogvlakte heet castilië,en door de wind maakte we snelheden van 45 km per uur... dat was nog eens lekker.de volgende plaatsjes vlogen voorbij, Fromista, Vilviestre de munô, en Iglesias, Castellanos de castro, Hontanas, H inestrosa, Castrillo de Matajudios, het is maar dat je het weet!!!! nu zitten we in Carrión de los Condes, een plaatsje, gelegen aan de tierra de campos, dit is een vrijwel schaduwloos gebied. allemaal graan en stoppelgras. De Refugio was vol, dus maar weer in een hostal. Ziet er beter uit. met bidet, Arnold!!!!met een schattig binnentuintje uit de wind in de zon,natuurlijk met een prachtig kerkje enfrente onze kamer, uit de 12e eeuw. Morgen op weg richting Leon!!!!! eerst ons biertje ...Proost.

  • 10 Juli 2014 - 21:11

    Maj :

    Allemensen, heb het idee dat jullie zo snel gaan! Allemachtig, prachtig. Zo gaaf. Beleef onze camino dubbel. Heerlijk gevoel. Buen camino chica's!!

  • 10 Juli 2014 - 21:14

    Elly:

    Hallo fietsdames,
    Heel fijn vandaag weer een aantal berichten van jullie te lezen. Dagen niets gezien dus ik dacht dat jullie verstrikt waren geraakt in de stierenhektiek in Pamplona. Dat is wel erg genieten die harde wind in de rug. Jullie zijn al super ver zeg. Die Pyreneeen hebben jullie nu toch achter de rug. Al heb ik op de kaart gezien, dat er nog wel een paar vuiltjes aankomen heb ik sterk de indruk dat het zwaarste er op zit. Hopelijk blijft die wind uit dezelfde hoek waaien. Jullie hebben dat verdiend. Nog heel veel fietsplezier en mooie uitzichten. Ik kijk nu al uit naar het volgende verhaal.

  • 10 Juli 2014 - 21:32

    Joke:

    Jeetje dames, dat is geen fietsen, dat is laagvliegen!!
    Ga zo door!!

  • 10 Juli 2014 - 22:17

    Corrie:

    Jullie gaan super snel. Nog geen zin om eens wat anders te doen? ik bedoel dan fietsen niet de biertjes en de wijntjes natuurlijk.

  • 11 Juli 2014 - 10:38

    Willem En Eva:

    Vorige week van Ger het adres van jullie fietsreisblog gekregen.
    Leuk om jullie belevenissen te lezen. Ben wel een beetje jaloers op dit avontuur!
    Veel succes!

  • 11 Juli 2014 - 17:18

    Bartje:

    Wat zijn jullie al ver!!!!! En wat een bekende plaats(jes)namen.In Azura zagen wij plotseling onze jongens rijden......een bijzondere ontmoeting!! Binnen een week zij jullie er dacht ik wel.Hoe komen jullie terug???
    (Komen jullie wel terug, want je gaat het fietsen missen)
    Vanmorgen reed ik nog langs de Peperkamp, de camping in Hierden waar jullie waren tijdens een "trainingsrondje".LIEVE GROET en Gang is alles, Bartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Carrión de los Condes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2014

17/7

16 Juli 2014

16/7

16 Juli 2014

15/7

14 Juli 2014

14/7

13 Juli 2014

13/7

Actief sinds 14 Juni 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 9678

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

14 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: