20/6 - Reisverslag uit Saméon, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu 20/6 - Reisverslag uit Saméon, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu

20/6

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg

23 Juni 2014 | Frankrijk, Saméon

20 juni,vrijdag. Wat thuis zo fijn is aan vrijdag is boodschapjes doen op de markt, visje eten enz. maar deze vrijdag leek daar niet op . We vertrokken 9 uur, en waren vast besloten wat extra kilometers te maken. nou dat hebben we geweten,het was al anders omdat de camping niet aangegeven was , en we vanaf chyry Ourscamp vertrokken. Daarvandaan steil naar beneden, waar we elkaar eerst moesten zoeken, ik had de vooruit gang en Angelika de achteruitgang . O, o, dat begon goed. Maar ja we kwamen dan toch op die D weg. Vervolgens leidde ons pad dor een prachtige bos, maar we konden er ons niet oriëntateren, waar is het zuiden, hetkompas kwam er áan pas. Na het bos reden we richting Compiegne, waar we snel door heen wilde. Een kopje koffie bij de Turk deed wonde ren, heerlijk( ook de toilet)! Langs de rivier de Oise reden we naar Estreé . Daarna naar Clemont. Begrijp me goed, het was geen effen weg! Tot Mouy, Joke en Maj kunnen dat bevestigen, maar we hielden vol, en reden door tot hénonville, we kwamen daar aAn bij een Chateau , en tegenover stond de pizzaboer, dus je begrijpt , er moest er een mee! Niet wetend dat er nog een stijging kwam van 10%. Lopend, en moe kwamen we aan. Wie waren daar , Greet uit Groningen en Gerko uit Borne , Overijsel. Dat was leuk, gezellig, de camping was prima, en het gezelschap ook. We dronken wijn bij de pizza, en kletsten bij. We hadden ze al eerder ontmoet, en dachten elkaar niet meet tegen te komen,Maar het werd al snel donker, en de tent nog op gezet.het zou zo te zien weer een koude nacht worden. Dus om 23 u lagen we eindelijk en probeerde nog wat te face timen.Arnold wel gesproken, maarniet gezien. shit internet !,, mijn T mobile internet doet het nog steeds niet!!! Ergggggg jammer, maar David zei het al. Ma je hebt het niet nodig......wijze jongen, die zoon van mij....xxxxxx.

  • 23 Juni 2014 - 19:21

    San:

    Nou hier gaat t ook lekker...dat gepiel met die telefoon, plaats ik de verkeerde reactie bij het verkeerde verslag (lampie) lekker doorgaan en blijven verslagen, ik kijk ernaar uit!

  • 23 Juni 2014 - 21:33

    Netteke:

    Heerlijk zo'n pizza......maar idd een visje van de markt is altijd een feestje! toi toi toi meiden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saméon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2014

17/7

16 Juli 2014

16/7

16 Juli 2014

15/7

14 Juli 2014

14/7

13 Juli 2014

13/7

Actief sinds 14 Juni 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 9678

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

14 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: