17/7 - Reisverslag uit Melide, Spanje van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu 17/7 - Reisverslag uit Melide, Spanje van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu

17/7

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2014 | Spanje, Melide

17 juli...........
wat zou ons de dag brengen????? na een lekker ontbijt verlieten we ons hotel , een aardige Spanjool , die verbaasd was over onze stempels, en ons verhaal over vertrek vanuit Nederland, hielp ons met de fietsen de trap af dragen, Een knapperd hoor!!! het is zo leuk om te merken hoe mensen begaan zijn en klaar staan met een vriendelijk woord en een sonrisa. vanuit onze kamer hadden we al gezien dat het miste, en een bleek zonnetje, ons wilde verwarmen. maar nee, de mist won, en zo fietste we al om 9 uur op weg. het was ondanks de mist een prachtige tocht, we waren alleen op de wereld met de vogels en de bossen . er waren eucalyptus bomen" die zwaar geurden... geen mens te zien, de wereld leek te slapen. geen lopers en of bikers. we waren de enigen..... in touro, dronken we koffie, hier wilden we eigenlijk stoppen, om morgen de reis af te maken, maar het was nog te vroeg om te stoppen, en er was er niets te doen,,,,, een gat, noemen we dat,,,,, We gaan maar door,,,,,,besloten wij. tenslotte hebben we alle dagen km gemaakt. en zo komt het, dat we nu in Santiago , aan een feestmaaltje zitten, rode wijn , aardbeientaart en koffie, mmmmmmm . we hebben net contact gehad, met onze mannen en broeders, die zitten ongeveer in DAX ! En halen onze bagage op. we hebben al een pensionnetje, en kunnen lekker genieten..... morgen de mis, en winkeltjes kijken.....lekker hoor, de vuile was zit in een zak, dat komt later.......... wat nog.......geen anti climax.......vanuit Santiago heel veel lieve groeten , aanal onze vrienden en familie ,,,,,, wij hebben alle reacties zeer gewaardeerd. Veel liefs !Angelika en Trudy. Xxxxx

  • 17 Juli 2014 - 20:43

    Maj:

    Chica's, ik ben trots op jullie. Gaaf! Heb onze tocht opnieuw gefietst. Heerlijk. Ik kijk al weer uit naar jullie thuiskomst voor de echte verhalen. Eerst maar echt vakantie vieren met jullie mannen. Hastelafietsta...... Veel vakantieplezier!

  • 17 Juli 2014 - 20:48

    Ingrid Dam :

    Het is jullie gelukt! Geweldig, echt een prestatie...wat zullen jullie nu genieten.
    Nog fijne tijd daar samen met jullie mannen, tot later in Nederland

  • 17 Juli 2014 - 20:54

    Tineke:

    Super...gefeliciteerd en nu verdient genieten!!! X

  • 17 Juli 2014 - 20:55

    Co V Bennekom:

    Trudy geweldig gedaan ontzettend leuk al die berichten
    Over jullie reis.
    Ik heb veel namen van stadjes en dorpen erkent
    ik hoop dat je gevoeld hebt wat afra mee gemaakt heeft
    Heb je nog een soort van teleurstelling gehad van nu
    Is het afgelopen,of niet
    Ik hoor het allemaal wel.
    Ik ga nu op vakantie, en daarna zie ik je wel Co

  • 17 Juli 2014 - 20:58

    Marcelle:

    Wat een superstoere meiden zijn jullie toch. Ik ben heel trots op jullie. Geniet van jullie welverdiende rust. Dikke kus XXX Marcelle

  • 17 Juli 2014 - 21:00

    Marleen:

    Superknap van jullie! Nu lekker uitrusten en genieten van de omgeving en straks met jullie wederhelft. Dit is zeker een feestmaaltje waard!

  • 17 Juli 2014 - 21:15

    Bartje:

    Wat een energie !!! Ik herinner me nog het laatste stuk in S., klimmen!!! En dan dat grote plein.
    Geniet en nog een goede reis terug.dikke knuf,bartje

  • 17 Juli 2014 - 21:28

    Celine:

    Superknappe prestatie! Als ik een hoed had, nam ik 'm voor jullie af met een hele diepe buiging! Nu heerlijk uitrusten. X

  • 17 Juli 2014 - 21:37

    Mieke Hillebrand:

    Hardstikke goed!!! Fijn dat jullie goed zijn gearriveerd en nu vakantie houden

  • 17 Juli 2014 - 21:54

    Annemiek:

    Girlpower!!! Ik neem vanavond een wijntje op jullie Annemiek

  • 17 Juli 2014 - 22:05

    Ries En Wil:

    Super dat jullie er al zijn zeg!!! Wat zullen julle genieten nu en blij zijn als jullie je mannetjes weer zien! Nog heel veel plezier en lekker uitrusten.. Richard en Wil

  • 17 Juli 2014 - 22:06

    San:

    Petje af ladies, heb genoten van jullie verhalen!! Xx

  • 17 Juli 2014 - 22:07

    Hans:

    Netjes hoor ik neem mijn petje af voor jullie, heel veel vakantie plezier nog. Hans & Marianne.xxx

  • 17 Juli 2014 - 22:38

    Elly:

    Jullie zijn er!!!!!!!! Kanjers!!!!!!!! GEFELICITEERD met deze fantastische prestatie!!!!!! Geniet van een zeer verdiende vakantie!!!!!

  • 17 Juli 2014 - 23:07

    Paul:

    Trudy en Angelika,

    Super! Elke dag meegelezen. Snel gedaan! Het klinkt vast makkelijker dan het was.
    Geniet er nog van!

    Groet,

    Paul & Diana

  • 17 Juli 2014 - 23:26

    Joke:

    Ha dametjes....
    superdeluxaflex .... geweldig!!
    geniet er van!! trots op je zelf, mag je gerust wezen (ben ik ook, hoor)
    gaan jullie nog naar Finisterre?

  • 18 Juli 2014 - 00:38

    Dike:

    Hartstikke goed gedaan. Wat een prachtige en inspirerende reis hebben jullie gefietst. Nu maar lekker uitrusten!

  • 18 Juli 2014 - 01:53

    Marieke:

    Wat een super prestatie zeg ! Geweldig! geniet van jullie welverdiende vakantie! Top! Respect!
    XXX

  • 18 Juli 2014 - 04:32

    Mylene:

    YEEEEAAAAAHHHHH Supergoed!! Van harte gefeliciteerd. Ben trots op jullie.
    Wel jammer dat de reisverslagen nu ophouden, zit ik dan met mn kopje thee...:(

  • 18 Juli 2014 - 08:01

    Diana:

    Fijn om jullie verslagen te kunnen lezen en zo mee te lezen... Jammer dat dat nu voorbij is ;-P Grote prestaties en naar ik hoop eentje om nog lang van na te genieten!

  • 18 Juli 2014 - 09:12

    Mascha:

    Jeetje jullie zijn er!
    Ben heel trots op jullie... xxx
    Geniet van je vakantie lievie.

  • 18 Juli 2014 - 10:04

    Alex:

    Jullie gingen toch naar de Veluwe??

  • 18 Juli 2014 - 11:09

    Gerrit En Hennie:

    Dames geweldig wat jullie hebben gepresteerd en veel gezien nu verlangen toch jullie wel naar de mannen en dan lekker naar eigen huis en haard.
    Groetjes van ons

  • 18 Juli 2014 - 21:42

    Theo :

    Gewelig gedaan,
    De vrouwen blijken toch het sterke geslacht te zijn.
    Chapeau

    Theo

  • 19 Juli 2014 - 05:45

    Miranda:

    Echt super collega's! Heel leuk om de reis vanachter de computer een beetje mee te maken!
    Geniet lekker van jullie welverdiende rust1

  • 19 Juli 2014 - 11:13

    George&Anje:

    Wat een superprestatie van jullie! Gefeliciteerd en geniet met Ger en Arnold van een welverdiende vakantie.
    XXXXXXXXXXXXXX

  • 19 Juli 2014 - 13:08

    Michel:

    Hey Ma, Angelika,

    Ben erg trots op jullie, maak er een mooie vakantie van!

    x mich

  • 19 Juli 2014 - 20:33

    Dita Spanjersberg:

    Hola chicas
    ¡ Vaya éxito !Felicidades !!
    en nu chicas geniet van jullie rust en welverdiende vakantie.
    un abrazo fuerte
    Dita Spanjersberg

  • 19 Juli 2014 - 23:32

    Netteke:

    Top gedaan meiden.....van harte gefeliciteerd met deze prestatie....ik doe het niet na. En nu....lekker genieten!

  • 22 Juli 2014 - 20:53

    Eva En Willem:

    Goed gedaan!
    Jullie hebben het gehaald! Wat een prachtig avontuur hebben jullie beleefd! Wij zijn benieuwd naar meer verhalen Angelika!
    Hartelijke groet vanuit Porto

  • 23 Juli 2014 - 19:18

    Anne:

    ben een beetje laat met feliciteren
    maar bij deze alsnog van harte dames
    in een woord GEWELDIG !!!!!
    FIJNE VAKANTIE
    anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Melide

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2014

17/7

16 Juli 2014

16/7

16 Juli 2014

15/7

14 Juli 2014

14/7

13 Juli 2014

13/7

Actief sinds 14 Juni 2014
Verslag gelezen: 4175
Totaal aantal bezoekers 9645

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

14 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: