13/7 - Reisverslag uit Molinaseca, Spanje van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu 13/7 - Reisverslag uit Molinaseca, Spanje van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu

13/7

13 Juli 2014 | Spanje, Molinaseca

Zondag 13 juli,,,,,nou, tot diep in de nacht vierden de Astorgenaarden er feest.... Om 1 uur, deed ik dan maar de oordopjes in, en werden we wakker om 8 uur. Kom op, we moeten verder, de fietsen en bagage, werden uit de kelder gehaald, en we namen het ontbijt. wat krijg je dan??. Geroosterd brood, met jam, koffie en verse jus. Om 9 uur zaten we op de fiets, en rond tienen aan de voet van het gebergte . alleé,,,,de klim was te doen, wisselend tussen de 3 tot 10 % er werden stukjes gelopen, maar het merendeel gefietst , en zo waren we rond het middag uur boven bij La Cruz... daar belden we Arnold om te vertellen waar we waren. de telefoon van Angelia had het begeven. helaas... de afdaling was oneindig , 16 km, en contineu op de remmen, het wegdek was er erg slecht. Uiteindelijk stopten wij in Molinaseca, een idilisch plaatsje, 4 km voor Ponferada. hier aan het riviertje aten wij in de middag chuletillas de corderomas, patates y ensalada,,, nou, Zoek dat maar op , heerlijk zo,n zondag middag, en wat een leuke mensen hier!!!!!! Jammer is dat we vanavond het voetbal niet kunnen volgen, maar volgens hier, gaat Duitsland winnen,,,,,, Is dat zo???????" hasta luego,,, xxxxxxx

• 13 Juli 2014 - 18:29

Joke:

Tuurlijk gaan de Duitsers winnen
    ik zal voor ze duimen....

• 13 Juli 2014 - 18:56

Maj :

Stuk lichter fietsen zonder stenen last op zak? Jullie gaan echt als de brandweer!

• 13 Juli 2014 - 20:11

Anje:

Nog maar een paar dagen en dan zijn jullie er gewoon! Knap hoor.
    Volgens mij gaan jullie hartstikke goed. Hier is het regen vandaag dus blijf nog maar lekker ff daar. Wij kijken wel gewoon naar het voetjebal........De jongens gokken zelfs met keiharde euros op winst voor die Mannschaft!
    Suc6 en liefs

• 13 Juli 2014 - 20:24

Hans:

Jullie hebben het best wel naar jullie zin zo te lezen, ik zou nu lekker daar blijven hier is het toch een beetje regenachtig. En ja de duitsers zullen wel winnen. Heel veel veilige km nog nog even volhouden. Xxx

• 14 Juli 2014 - 22:58

Netteke: