8/7 - Reisverslag uit Belorado, Spanje van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu 8/7 - Reisverslag uit Belorado, Spanje van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu

8/7

10 Juli 2014 | Spanje, Belorado

Dinsdag 8 juli, we reden van Navarrete, naar Belorado.Dat heb je in een woord gezegd, maar niet gedaan. gele peilen, waren er alleen voor de lopers, zodat wij nogal in verwarring werden gebracht, Dit koste ons veel tijd, maar tegen de middag namen wij een lunch, in Sto. Domingo. ook weer een prachtig plaatsje, met een fijne sfeer.Wij kregen ook weer een Rioga . laat het duidelijk zijn , dat dat heel normaal is hier, en wij niet uit de boot willen vallen!!!, Voorts ging de weg langs de indrukwekkend brug, met 24 bogen over de Rio Oja. deze rivier stond compleet droog, dit was in grote tegenstelling tot de rivieren in. Frankrijk, .De toren met de kip hebben we gemist, De laatste dagen is het weer goed, wel bewolking en de temperatuur loopt op tot 25 graden, precies goed. vervolgens was de weg naar Belorado , ongelofelijk mooi, maar erg lang, we waanden ons als in een film,Bijna geen verkeer, en uitzicht over rotsen, en velden.De weg die we reden hield maar niet op. Maar we zitten dus nu toch maar weer in de refugio, en eten er straks met andere peligrinos. de maaltijd wordt er vers gekookt, ben benieuwd hoor, Gelukkig eten we beide alles, en vinden na een hele dag fietsen, alles heerlijk. de km teller van vandaag... 75 km. X

• 10 Juli 2014 - 08:55

Marieke:

Wat fijn dat t weer wat beter is!! Respect voor jullie!!t gaat zo te lezen erg goed!
    Leuk om steeds de verhalen te lezen...

Succes nog verder xxx Marieke

• 10 Juli 2014 - 09:04

Hans:

Mooi dat het weer wat beter is. Nog even volhouden en genieten van de omgeving voor je weet zitten de km er weer op. Gr Hans&Marianne.

• 10 Juli 2014 - 10:02

Heel leuk om in te loggen op de kaart en de hele tocht te kunnen zien. Daar zie je dus ook op of jullie moeten klimmen. Fijn Trudy dat het weer beter wordt. En savonds met al die lekkere wijntjes - lekker hoor.
    Groetjes, Anneke

• 10 Juli 2014 - 14:59

Gerrit En Hennie:

Dames wij vinden jullie kanjers en het lijkt ons best zwaar die trip.
    Maar jullie genieten er wel van en zien erg veel .
    Nog even volhouden gr van ons

• 10 Juli 2014 - 17:47

Maj:

Ohw meiden, jullie gaan SUPER! En zo leuk om te lezen. Gaaf, heel speciaal. <3

• 10 Juli 2014 - 17:52

Joke:

ha dames..... hij gaat lekker!!
    die kip in de Sto Domingo was niks bijzonders hoor...
    die kerk/ cathedraal hebben wij in 5 minuten bekeken
    genieten nog en tot jullie volgende verhaal