2/6 - Reisverslag uit Salles, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu 2/6 - Reisverslag uit Salles, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu

2/6

03 Juli 2014 | Frankrijk, Salles

Woensdag 2 juli. We hadden ons wat verslapen. Het was 7 uur, tijd voor ontbijtje! Brood met yoghurt, en brie. nouvoortmaken dan maar . Een maal weer op de fiets, gingen we eerst langs de bakker,en dronken koffie, niet geheel onbelangrijk , ook even pinnen. Dit alles in Salles, de tocht verderging via Belin, daar raakte we de weg kwijt, we moesten het fietspad verlaten. Om richting zuid te gaan, Een vrouwelijke postbeambte hielp ons de goede weg te vinden.Het koste ons wT tijd, en waren bang niet al te veel op te schieten.het gebied des landas is uit gestrekt en vlak ,op enkele klimmetjes na. We vonden in de gids bij Péliou een camping wat Nederlandstalig zou zijn, deze camping staat vernoemd in de gids van de St jacobsroute. Wij dachten daar wAt gezellig te kunnen babbelen en eventueel onze spullen, zoals tent de achter te kunnen laten.( stijlboerderij la ferme Rouncaou). De oprijlaan bestond uit 1700 meter, en daar gekomen, mAkte het op ons een beetje lugubere indruk, na wat roepen, wS een oudere dame daar, die geen woord nl sprak , we vroegen er om een kamer , die had ze wel, bestaande uit een oud bed, met bloed vlekken, mogelijk van de ulcis cruris?, en het rook er erg muf, minstens 46 dooie voorouders,ze zei, dat het proper was, maar wij dachten daar heel anders over. Toch maarlieverons eigen tentje, dat was een tegenvaller voor haar, en begon zeer agiteerd te praten, met mijn beste frAns vertelde ik dat 48€ , toch te veel was.nou ja, toen moest ze nog de plees schoon maken,de prijs wasnu -12€, wij vonden hetnog te veel voor de koude douche, en het zeer matige sanitair . ( Frans woord) , maar uiteindelijk liggen we in ons tentje , proper en wel. Nog ff een.mededeling gisteren, dacht een mAn, dat we fitness instructrices waren, zo strAk zijn we dus al, ha ha,,,,,, XXX

• 04 Juli 2014 - 00:56

Netteke:

Zo strak al???.......het stijgt toch niet naar jullie hoofd ;)