29/6 - Reisverslag uit Royan, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu 29/6 - Reisverslag uit Royan, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu

29/6

Door: Trudy

30 Juni 2014 | Frankrijk, Royan

Zondag 29 juni, nou dat was idd een heftig nachtje, storm en regen. Maar we bleven droog, en werden gewekt , door de uitlaatgassen ven een auto. De eigenaar had het blijkbaar erg koud en was in de draaiende Auto gaan zitten, en verdomde het om hem uit te zetten. goed dan stonden wij ook maar op, het duurde voordat alles ingepakt was. ons ontbijt bestond uit een liga met een tomaatje, we zouden later wel zien. Een oudere Belg wilde ons goede raad geven, op een vervelende manier . Volgenshem waren we veeeel te laat aan deze tocht begonnen, vanwege de warmte, en moesten we vooral rustdagen nemen. accuut moest ik naar de wc, dat gezeik wilde ik niet van hem horen, !!! Bij de uitgang Vd camping , stond daar weer onze Franse Nederlandse, en die hielp ons met WiFi , zodat we julliede berichtjes konden sturen. Het was inmiddels half 11 en het werd hoog tijd om te fietsen,bij de bakkernog het nodige ingeslagen , en ja daar gingen we weer. Naar Royan, nou dat viel nog tegen, letterlijk. Een forse zuid westen wind , zorgde er voor, dat we niet harder dan 16_18 km per reden. Ook waren we af en toe de weg kwijt, en moesten veel vragen. het was jasje aan , jasje uit, vanwege de buien, het regende pijpenstelen, kortdurend . maar onverwacht belandde we bij een restaurantje, en aten daar een heerlijk vissoep, mmmmm. met als toetje een tiramisu, Nu konden we er weer tegen, en uiteindelijk zitten we nu op een camping in Royan, morgen de veer naar Le Verdon- sur Mer. Oh ja, we hebben net lekker gezwommen in het zwembad hier bij de camping. Wordt vervolgd.....xxxxx