23/6 - Reisverslag uit Saméon, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu 23/6 - Reisverslag uit Saméon, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu

23/6

Door: Trudy

29 Juni 2014 | Frankrijk, Saméon

Vandaag 23& juni, stonden we weer om 7 uur op, het doel om eerst naar de Cathedraal te gaan in Chartres We vonden hem niet al te moeilijk, dus wij naar binnen, echt prachtig!!! ook de St Pierre, was de moeite waard om bekeken te worden. Wel,oud hoor!! Alles in de restauratie.,maar lang bleven we er niet, nadat we ons stempel hadden, ja dat hoort er nu eenmaal bij. even later zaten we weer weer op de fiets, en zoals gewoonlijk ( inmiddels) is het moeilijk om de juiste route te vinden de stad uit, een vriendelijke oude heer , fietste weer een stukje mee, bedankt hoor,, de route op de dag was prachtig, niet te warm en niet te koud. Wel een stukje n weg, met veel vrachtverkeer. Goed gedaan hoor, door Geli, die dat toch wat eng vindt. 'Vervolgens fietsen wij door het mooie Frankrijk, en genoten.verder was het niet zo,n spectaculaire dag( weer zo,n Frans woord,) maar aangekomen op de camping bij Cloyes-sur-le Loir, waren we blij verrast met het restaurant , en namen een biefstuk met champignonetjes en boontjes. Een Heiniken erbij, zalig. Het is nu 20 u 15u en het bedje lonkt. Morgen op naar Tours, wat we waarschijnlijk niet gaan halen ,so wath!!!!! Geen vroege, geen late, en geen nachtdiensten voorlopig, het zonnetje schijnt, Amen. X

• 29 Juni 2014 - 18:30

Heleen Schmitz:

Chartres staat op mijn verlanglijstje om te bezichtigen, heel misschien dit jaar wel.