22/6 - Reisverslag uit Saméon, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu 22/6 - Reisverslag uit Saméon, Frankrijk van WaarfietsenAngelikaenTrudyheen - WaarBenJij.nu

22/6

Door: Trudy

23 Juni 2014 | Frankrijk, Saméon

Vandaag 22 juni, was voor ons een uitslaap dag, gisterenavond om 21u in het mandje, en we belden Arnold om 9 uur, we waren toen net wakker. Schijnbaar hadden we dat nodig, heerlijk!!! voordat uiteindelijk de fietsjes weer gepakt waren en de bammetjes naar binnen was het al half 11. maar goed na een klimmetje ging de dag voorspoedig , de laantjes in de paadjes op, we waren in ons sas, wat ging het toch goed, de zo'n scheen op ons bolletje, en we kwamen al een poosje de zelfde fietser tegen. op een gegeven moment stopte hij, en vroeg ons waar de reis zoal hene ging. ( de man had geen bagage bij zich) Nee hij fietse om een beetje fit te blijven, hij had ook duidelijk overgewicht. hij wilde graag een stukje mee, hij was in Frankrijk geboren , maar had gewoond in Eindhoven , zijn ouders waren Nederlands . Geboeid door de conservatie, letten wij niet op, en ja je raad het al,we zaten hopeloos verkeerd, hij moest weer naar zijn vrouwtje , en daar stonden we dan, een bospad, zoals hij zei zou ons weer op het rechte pad brengen! Nou en wat voor een pad , een ruiterspad, midden door het bos, het was er prachtig , maar doooood stil. Zou dit nog goed komen, een schiet gebedje deed wonderen en we belanden samen mer honderd vliegen van de paardestront precies in St. Lucien , wat een geluk en zo kwamen we dan toch aan in Chartres, er was nog een plaatsje Houdan, en we zeiden steeds we komen er wel hou dan ook. In Chartres waren er steeds lieve mensen die ons de weg wezen en mee fietsten. op de camping aan gekomen , namen we eerst een biertje of 2 . en we belden. Arnold nog maals om te vragen of het nog een beetje gezellig was thuis, nou die zat lekker te eten bij moulia, met z,n allen. Angelika en Ger hebben trouwens steeds contact hoor,die missen elkaar ook een beetje. morgen gaan we eerst de stad in, om cultuur te snuiven. Het is nu 21.30 u , en nog niet koud, we zitten lekker buiten, met pistach nootjes en een grote fles appelcider ( 2%) we moeten wel fit blijven tenslotte . Liefs Geli en Trudy

• 23 Juni 2014 - 15:20

Heleen:

Nog van harte gefeliciteerd met Arnold en wat een leuke verslagen weer. Zet hem op!!! Veel succes weer!

• 23 Juni 2014 - 15:39

Leuk jullie verslagen. Volgens mij hebben jullie het naar je zin. Anneke

• 23 Juni 2014 - 15:53

Henny En Jan:

Hallo sterke vrouwen,

wat drinken jullie veel; erg slecht voor jullie oriëntatievermogen (geintje). Geniet lekker van de mooie kathedraal in Chartres. Vol bewondering volgen wij jullie reis, zo fietsen wij toch een beetje (zonder fiets) met jullie mee. Hoe meer naar het Zuiden, hoe rotter (lekkerder) de Franse kaasjes en het beter de wijn. Zet door, de nachten zullen warmer worden.

Liefs,

Henny en Jan

• 23 Juni 2014 - 16:43

Maj:

De stempel in Charters in de cathedraal niet vergeten meiden!
    Jullie gaan goed! Hou vol, maar vooral genieten!

• 23 Juni 2014 - 18:28

Tineke:

Klinkt prima......veel plezier!!!

• 23 Juni 2014 - 20:46

Corrie:

leuk verslag. de percentage worden al minder, beter vol te houden. volgens mij zijn jullie op de goede weg.!
    liefs corrie

• 23 Juni 2014 - 21:38

Netteke:

Meiden...niet meer met veemde mannen mee gaan hoor....die brengen jullie alleen maar naar spooky bospaden......!!!! Good luck and stay on the road....groetjes...

• 23 Juni 2014 - 22:28

Ingrid Dam:

Klinkt allemaal goed Trudy!avontuur!!
    Nog gefeliciteerd met Arnold, heb hem net gesproken.
    Veel plezier samen, sterkte met de klim,het gaat je lukken!

• 24 Juni 2014 - 04:10

Jannie En Miranda:

Hoi collega's, wat leuk om jullie verhalen te lezen! In de nachtdienst hebben we daar tijd voor :).
    Maar jullie hebben wel wat anders aan je hoofd dan werken! Geniet van de kilometers en de wijntjes.

• 24 Juni 2014 - 10:32

Anne:

ha kilometervreters

wat een spannende trip zeg
    kijken jullie wel een beetje uit op al die bospaadjes
    fijn dat jullie zo heerlijk uigerust weer aan een nieuwedag
    vol avontuur beginnen

leuk om te lezen
    groeten anne

• 24 Juni 2014 - 13:30

Joke:

Zo zie je... nooit met vreemde mannen meegaan
    Chartres geweldige kathedraal .....
    Recht zo die gaat dames... hou vol!!

• 24 Juni 2014 - 18:02

Marleen:

Wij kwamen zondag ff langs op de motor om jullie mooie huis te bewonderen. Was Arnold nog jarig ook! Grappig. Hadden er niet bij stilgestaan. Maar sjonge Trudie, wat een prachtig huis hebben jullie in de wacht kunnen slepen! Super! Enne ... Arnold vermaakt zich wel hoor... ;-) Oja, hij wil een motor! Heeft een stukje gereden op mijn motor en is verkocht. Dat je het maar weet... haha...

• 24 Juni 2014 - 20:10

Co V Bennekom:

Ik merk net als bij afra
    Jacobus helpt je altijd de weg weer te vinden
    Hou vol het word nog moeilijk
    Maar julli redden het wel groeten Co en cora

• 25 Juni 2014 - 03:29

Mylene:

Hallo lieve mutti en Trudy

Ik heb net 5 reisverslagen achter elkaar gelezen. Ik dacht al, waar blijven ze, maar ik stond niet op de mailinglist dus net maar even toegevoegd.

Wat een kanjers, ik leef vanaf een afstand mee en neem telkens een borrel op jullie;)
    Trudy, nog gefeliciteerd met Arnold!

Succes verder en ik zie graag het volgende verslag verschijnen!

Kus vanuit Lima

• 27 Juni 2014 - 11:15

Joke:

Ook ik had de vorige verslagen gemist en er dus nu 5 achter elkaar gelezen.
    Nu sta ik op de mailinglijst, wil niks missen.
    Nog van harte gefeliciteerd met Arnold, Trudy.
    Dames ga zo door en jullie zijn in no-time in Santiago!!

• 27 Juni 2014 - 22:29

Annemiek:

Hallo meiden, gaat alles naar wens? Zijn jullie jezelf al tegen gekomen, of verloopt het allemaal soepel. Ik denk veel aan jullie, geweldig wat een avontuur. Voor geestelijke ondersteuning op afstand mogen jullie mij contacten hoor. Knuffels Annemiek